خدمات ما

مشاوره اولیه و خدمات فاز 1 سازه

شرکت مهندسی بهسازان با بهره گیری از تجربه مهندسان کارآزموده در امر محاسبات، بر اساس پلان معماری ارائه شده از سوی کارفرمایان محترم سیستم مناسب سازه ای را با در نظر گرفتن حداکثر دهانه اقتصادی و برآوردی از هزینه های اجرایی تا انتهای اسکلت ارائه می دهد. در ضمن برآورد اولیه، پیشنهادهایی برای تغییر در معماری پروژه نظیر افزایش تعداد پارکینگ ها، بهینه شدن معماری داخلی و . . . با استفاده از سیستم دال مجوف کانتراس به کارفرما ارائه خواهد داد.

خدمات فاز 1 شرکت مبنی برتخمین میزان مصرف میلگرد و آرماتور پروژه و نیز ابعاد مقاطع سازه ای مانند ستون ها، دیوارها و سقف ها می باشد.

 

طراحی سازه و اخذ تائیدیه های فنی

پس از انجام محاسبات اولیه و عقد قرارداد، شرکت مهندسی بهسازان اقدام به انجام محاسبات دقیق سازه و تهیه نقشه های فاز 2 سازه و مدارک فنی لازم می نماید.

با توجه به لزوم تائید سیستم سازه ای، انجام دفاع در مراجع ذیصلاح تا اخذ تائیدیه نهایی از دیگر خدمات ارائه شده در این بخش می باشد.

لازم به ذکر است طراحی سازه توسط سایر مهندسان بلامانع می باشد و شرکت بهسازان آمادگی دارد به سایر مهندسان سازه در امر طراحی خدمات مشاوره ای لازم را ارائه نماید اما نباید این نکته را از نظر دور داشت که طرح بهینه سازه های دال مجوف دارای نکات فنی فراوانی است که شاید تمامی مهندسان اطلاعات کافی در مورد آن نداشته باشند و لذا طرح سازه آنها با اشکالات فنی همراه بوده و یا غیر اقتصادی باشد.

 

تولید و فروش قالب های ماندگار

پس از انجام طراحی سازه، شرکت بهسازان قالب های مورد نظر هر پروژه را بر اساس اندازه های مندرج در نقشه ها و طبق برنامه زمانی ارائه شده از سوی کارفرما تولید کرده و به کارفرما تحویل می نماید.

تولید و ارسال قالب های ماندگار با هر سایز سفارشی برای پروژه ها در شرکت مهندسی بهسازان امکان پذیر بوده و لذا کارفرمایانی که نقشه های آنها توسط شرکت محاسبه نشده است پس از کنترل اولیه نقشه ها به جهت نبود اشکالات عمده سازه ای و عقد قرارداد می توانند قالب های ماندگار مورد نیاز پروژه خود را خریداری نمایند.

لازم به ذکر است مسئولیت طراحی اینگونه از سازه ها بر عهده کارفرما بوده و شرکت بهسازان فقط مسئولیت نقشه های محاسبه شده در دفتر فنی شرکت را می پذیرد.

 

انجام بازرسی های مرحله ای از پروژه

به جهت آنکه اجرای سازه در دهانه های بلند و استفاده از تکنولوژی نوین کانتراس مسائل فنی خاص خود را دارد، شرکت بهسازان پس از ارسال قالب ها ابتدا به اکیپ های پیمانکاری کارفرمایان آموزش های لازم را در محل کارگاه و با ارائه آیین نامه فنی و اجرایی دال های مجوف خواهد داد و بعد از آن و در طی مراحل اجرای پروژه بازرسان کارآزموده شرکت بر اساس چک لیست های کنترلی مراحل اجرایی سقف را کنترل نموده و موارد لازم را به پیمانکاران و کارفرمایان تذکر خواهند داد.

 

اجرای اسکلت سازه

از آنجایی که درخواست بسیاری از کارفرمایان اجرای تمامی اسکلت با سیستم دال مجوف بهسازان توسط عوامل اجرایی شرکت و تضمین کیفیت در امر اجرا می باشد، واحد اجرای شرکت بهسازان توانایی اجرای پروژه ها را با بهترین کیفیت داراست. اجرای شرکت بهسازان شامل اجرای تمامی اسکلت از فونداسیون تا انتهای سقف آخر و شامل تمامی دیوارهای برشی، دیوارهای حائل و تیرو ستون و سقف ها می باشد.

مقایسه با سایر سیستم ها

  • مقایسه با تیرچه کرومیت +

    جدول مقایسه: کانتراس عرشه فولادی امکان پوشش دهانه بلند تا 20 متر مقاومت در مقابل انتقال صوت نیاز ادامه مطلب
  • مقایسه کانتراس با پیش تنیده +

    جدول مقایسه: کانتراس عرشه فولادی امکان پوشش دهانه بلند مقاومت در مقابل انتقال صوت نیاز به اجرای سقف ادامه مطلب
  • مقایسه با تیرچه بلوک +

    جدول مقایسه: کانتراس عرشه فولادی امکان پوشش دهانه بلند مقاومت در برابر انتقال صوت نیاز به اجرای سقف ادامه مطلب
  • مقایسه با عرشه فولادی +

    جدول مقایسه: کانتراس عرشه فولادی امکان پوشش دهانه بلند تا 20 متر مقاومت در مقابل انتقال صوت نیاز ادامه مطلب
  • مقایسه کانتراس با دال و تیر +

    جدول مقایسه: کانتراس عرشه فولادی امکان پوشش دهانه بلند تا 20 متر مقاومت در مقابل انتقال صوت نیاز ادامه مطلب
  • مقایسه کانتراس با قالب های کروی +

    جدول مقایسه: کانتراس عرشه فولادی امکان پوشش دهانه های تا 8 متر امکان پوشش دهانه های تا 10 ادامه مطلب
  • 1

جستجو